Enhancing the Entrepreneurial Capabilities of PKK Mothers through Training on a Variety of Healthy Snack Foods
Abstract
Full Text:
PDFReferences
Andriana, F. (2021). Istri Bergaji: Analisis Peran Wanita Bekerja Dalam Meningkatkan Ekonomi Keluarga. Al-Qadha: Jurnal Hukum Islam Dan Perundang-Undangan. 8(1). 13–32.
Arlinda, A., Grandis, D., Sari, D.I., Lestari, D. D., Yustika, E. F., dan Kurniawati, E. (2021). Pemberdayaan ekonomi perempuan melalui pengembangan Industri Rumah Tangga (IRT) Rengginang. Jurnal Integrasi Dan Harmoni Inovatif Ilmu-Ilmu Sosial. 1(5). 646–657.
Maliki, A., dan Rukmana, H.S. (2020). Calculation of Cost of Production Using the Job Order Costing Method Against Determination of Selling Prices at PT OTO Media Kreasi. Neraca: Jurnal Akuntansi Terapan. 1(2). 103–125.
Ridwan, T. (2020). Pemberdayaan Ekonomi Rumah Tangga Yang Terdampak Pandemi Covid-19 Melalui Usaha Mikro dan Kecil di Kelurahan Tukmudal. Jurnal Indonesia Sosial Teknologi. 1(5). 438–448.
Widiastuti, T. (2021). Strategi Digital Marketing Untuk Peningkatan Penjualan Jajan Tradisional UMKM di Kelurahan Mlatibaru Semarang. Jurnal Riptek. 15(1). 64–69.
Yustika, A., Andani, S.R., dan Suhendro, D. (2020). Analisis Rekomendasi Peluang Usaha Jajanan Makanan Dengan Teknik VIKOR. Brahmana: Jurnal Penerapan Kecerdasan Buatan. 2(1). 8–15.
DOI: https://doi.org/10.32502/altifani.v2i2.4546
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2022 Altifani Journal: International Journal of Community Engagement
Indexed by:
Altifani Journal: International Journal of Community Engagement
Diterbitkan oleh Fakultas Pertanian, Universitas Muhammadiyah Palembang
Contact Person:
Rika Puspita Sari, M.Si (HP/WA: +62 822-8016-9666)
Klinik Publikasi Pertanian, Faculty of Agriculture, Universitas Muhamamdiyah Palembang
JL. Jend.A.Yani 13 Ulu Palembang, South Sumatra, Indonesia
Tel. (+62)711-511731; Email: kppfpump@gmail.com; Website: https://jurnal.um-palembang.ac.id/altifani
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.